Het bestelproces
Stap 1: Het gewenste artikel in de winkelmand plaatsen:
Ga naar de pagina van het gewenste artikel en vul het aantal in. (er staat reeds „1“). Met een klik op de knop „in winkelmand“ legt u het artikel in de winkelmand.
Stap 2: Winkelmand
Heeft u alle artikelen van uw keuze in de winkelmand gelegd, dan gaat u naar de knop „winkelmand“ rechts bovenaan de pagina. Met een klik op deze knop ontvangt u een overzicht met de artikelen, die u in de winkelmand heeft geplaatst. U kunt uw keuze nog eens controleren, door op de knop winkelmand bekijken te drukken, u krijgt nu een overzicht van de door u in de winkelmand gelegde producten, u kunt deze evt. veranderen/aanpassen. Klik vervolgens op de knop doorgaan met afrekenen.
Stap 3: Afrekenen
- Factuurgegevens: U kunt op deze pagina al uw gegevens invullen voor een correcte verwerking van uw bestelling. U kunt ook een account aanmaken voor uw volgende bezoek aan onze website (zie Account maken), met een account hoeft u de factuur- en aflevergegevens in het vervolg niet meer in te vullen. U bent niet verplicht om een account aan te maken u kunt ook zonder account uw bestelling doorvoeren..
- Verzending: Verzending van de door u bij ons bestelde producten vindt plaats via DHL. U krijgt na bestelling een track en tracé code om uw bestelling te kunnen volgen.
- Betaling/bestelling: Hier kunt u een betaalmogelijkheid kiezen.
Controleer uw bestelling: geeft te allen tijde een overzicht weer van uw totaalbestelling.
Stap 4: Bestelling plaatsen
Nadat u de algemene – en aflevervoorwaarden heeft geaccepteerd kunt u de bestelling definitief maken. Met één klik op de knop „bestelling plaatsen“, krijgt u uw bestelling ter controle in één overzicht, vervolgens wordt uw bestelling voltooid en verstuurd. Na akkoord, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail.
Betaalmethoden
Overboeking (SEPA)
SEPA staat voor Single Euro Payments Area. Het werd geïntroduceerd door de Europese Raad om het betaalverkeer in Europa te vereenvoudigen. Met SEPA kunnen overboekingen gedaan worden van iedere Europese betaalrekening naar iedere andere Europese betaalrekening. Betalen via overboeking is een vertrouwde en veilige manier voor consumenten om online aankopen te betalen. Via internetbankieren kan het bedrag heel simpel overgeboekt worden. SEPA-overboekingen worden ondersteund in 34 landen. Nederland, België, Frankrijk, Duitsland en Polen hebben allemaal een hoog percentage online shoppers die hun aankopen betalen via SEPA-overboeking.
Wanneer je wilt betalen via een SEPA-overboeking ontvang je de betaalgegevens direct op het scherm of per e-mail. Vervolgens maak je het bedrag over vanuit je online bankomgeving, wanneer het je het beste uitkomt. In plaats van handmatig de betaalgegevens over te moeten schrijven, bieden ze de mogelijkheid een QR-code te genereren waarmee de betaling voldaan kan worden via een app. Dit verlaagt de kans op fouten omdat de betaalgegevens na het scannen klaarstaan in de app.
Mocht je geen gebruikmaken van een QR-code en per ongeluk een fout maken bij het invullen van de betaalgegevens, dan stort SEPA de transactie automatisch terug.
Het verwerken van een overboeking duurt doorgaans enkele werkdagen. Door middel van directe terugkoppeling zorgen wij ervoor dat je altijd op de hoogte bent van de status van betalingen, waardoor je bestellingen sneller kan verwerken. Hierdoor hoef je ook zelf niet meer te controleren of betalingen al binnen zijn.
iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking van uw bankrekening naar de bankrekening van een ondernemer. Lees meer informatie of bekijk de animatie zodat u snel ziet hoe iDEAL precies werkt op https://www.ideal.nl/consumenten/wat-is-ideal/.
Bancontact
Bancontact is een Belgisch betaalschema. Het is de Belgische marktleider op het gebied van elektronische betalingen, met ruim 15 miljoen kaarthouders. Wanneer Bancontact gebruikt wordt om online aankopen te betalen, maken consumenten geld over vanuit hun bankrekening middels de vertrouwde Bancontact online bankomgeving. Hierdoor zijn betalingen gegarandeerd en kunnen ze door de consument niet teruggedraaid worden. Winkeliers ontvangen direct een bevestiging van de status van de betaling, waardoor bestellingen ook direct verwerkt kunnen worden.
Bancontacts online betaalplatform kan gebruikt worden door iedereen met een door Bancontact uitgegeven betaalkaart. Meer dan 20 Belgische banken geven deze kaarten uit, waardoor er ruim 15 miljoen kaarthouders zijn. Banken die Bancontact-kaarten uitgeven zijn ABK Bank, Argenta, AXA Bank, Bank J. Van Breda, Belfius, Beobank, BNP Paribas Fortis, bpost bank, CBC Banque, CPH Banque, Crelan, Deutsche Bank, Fintro, Hello Bank, ING België, KBC Bank, Keytrade Bank, Nagelmackers, Record Bank en VDK Spaarbank. Betalingen via Bancontact zijn gegarandeerd en worden direct bevestigd, de betaling kan dus niet worden teruggedraaid door de consument. Bovendien zijn betalingen via Bancontact altijd 3D-secure beveiligd.
Betaal later (Klarna)
Met ‘Betaal later’ van Klarna, betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt.
Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen.
Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. De betalingsgegevens van je aankoop vind je terug op de rekening die je van Klarna ontvangt.
We hebben voor het gemak onze bankgegevens hieronder vermeld voor als je liever betaalt via een bankoverschrijving:
Begunstigde: Klarna Bank AB (publ)
IBAN: NL76 INGB 0006 0224 49
BIC/SWIFT: INGBNL2A