Garantie en klachten

Garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Klachten

U kunt een klacht bij ons indienen over een product alsook over onze dienstverlening. Stuur uw klacht in een e-mail naar info@nlbeveiliging.nl. Wij sturen u binnen 48 uur een bevestiging van ontvangst en reageren uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op uw klacht.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Meer informatie op de pagina ‘Retourneren en ruilen’.